2 вересня в Інституті журналістики відбулась зустріч зі сценаристом,Ю продюсером, рекламістом Флорісом Кінгменом. Майстер-клас англійською мовою викликав зацікавлення багатьох студентів, вони задавали чисельні питання й отримали величезне задоволення від спілкування.
Флоріс Кінгмен намагався знайти себе як економіста, але закинув цю справу, і обрав новий шлях − пішов працювати комерційним продюсером в AT5 (Amsterdam Television Network). Спочатку його відео веселили колег, а згодом Флоріс здобув численні світові нагороди в галузі реклами. На фестивалі Pinasthika Awards в Індонезії отримав 16 нагород з можливих 25.
Усе почалося з того, що Флоріс Кінгмен розповів студентам про себе за допомогою свого сайту. Далі пішов більш насичений матеріал – про створення відеоролика й проблеми, які виникають у процесі.
Показали декілька ескізів, поряд з ними все було розписано, це було зроблено, щоб режисер міг усе чітко зрозуміти й продумати, як воно буде виглядати у відеоролику.
Також розповідали про створення спецефектів – це теж нелегка робота. Для цього Флоріс продемонстрував студентам конкретний приклад “створення корабля й його розлом”. Для початку шукали якийсь прототип, потім робили виміри та ще багато чого…
Про зв’язок «какашки» й соціальної реклами Ви зможете дізнатись, тільки коли подивитесь відеоролик.