Поради від професіоналів, які допоможуть підвищити конверсію

769

Цього літа в Нью-Йорку пройшов конкурс копірайтерів, на якому  учасники не тільки змогли позмагатися у майстерності, а й дізналися багато корисної інформації, частинкою якою ми б хотіли поділитися і з вами.

 

Oli Gardner, партнер і творець Unbounce

загружено

Його виступ називався «12 кроків до реабілітації Лендінг».

Він сказав таку фразу: «Маркетинг хворий. Не в хорошому сенсі, а в поганому.»Він заглибився в деталі, показавши, що маркетологи роблять не так, і надав кілька відмінних порад, які допоможуть зробити ваш Лендінгем ефективним:

1. Спрощуйте – не бійтеся мертвого простору.

2. Розумійте візуальну ієрархію – і як вона працює з інформаційною ієрархією. Текст створює дизайн, а не навпаки. Використовуйте дизайн, що привертає увагу, щоб провести відвідувачів по найважливішим частинам вашої сторінки.

3. Упорядкуйте свою історію – переконайтеся, що ваші заголовки, підзаголовки і тіло тексту знаходяться на місці, а вже потім приступайте до створення Лендінзі.

4. Використовуйте форму на початку – створюйте свій Лендінгем так, щоб форма, яку потрібно відвідувачеві заповнити, була практично єдиним елементом на сторінці.

5. Не бійтеся експериментувати з формою полями – маючи тільки два поля, форма підвищує конверсію на 33%, в порівнянні з формою, в якій є тільки одне поле. Але не перестарайтеся.

6. Якщо користувач ось-ось купить товар, закрийте рот! – Не перевантажуйте свій заклик до дії негативними і страшними словами на кшталт «спам».

 

Kyle Rush, директор відділу оптимізації Hillary for America

9251775758_d68f9c4c46

Він торкнувся концепції значущості  і сили. А також він теж дав парочку корисних порад:

1. Чим менше у вас відвідувачів, тим більше значні зміни ви повинні вносити, щоб мати потрібний вплив на конверсію.

2. Існує безліч рішень, які потрібно прийняти, коли ви запускаєте тест. Ви не можете провести його правильно, якщо у вас не було достатньо інформації перед його запуском.

3. Калькулятори скажуть вам, скільки об’єктів потрібно тестувати, але не скажуть, які з них.

4. Через природу маркетингу веб-сторінки, які знаходяться нижче у вашій воронці, мають більш високу конверсію, незважаючи на більш низьку кількість відвідувачів.

5. Вимірюйте якомога більше цілей

Jane Portman, UI / UX консультант

PORTMAN

Джейн на початку виступу сказала, що деякі люди потрапляють у пастку, дивлячись на світ своїм професійним поглядом, спотворюючи його. Під час дизайну веб-сайту вона пропонує відступити назад і надіти «капелюх користувача».

Її порадами були:

1. Досягніть мети за допомогою героя – використовуйте зображення, щоб пояснити, що робить ваша компанія, що не узагальнюючи.

2. Послідовність є ключем – створіть керівництво, яке буде містити всю інформацію для клієнта, як еталон.

3. Створіть лінійний досвід – надайте користувачам захоплюючі пригоди, а не нудні блукання по вашому сайту.

4. Не недооцінюйте довіру – ваша робота як дизайнера полягає не стільки в побудові довіри, скільки в тому, щоб не зруйнувати її. Використовуйте особисті історії, ваші фотографії і завжди перевіряйте текст на предмет граматики.

Nemo Chu, колишній директор відділу по залученню клієнтів в KISSmetrics

Nemo-Chu-e1441791098924
Цей виступ був розповіддю про гіпер-рості від людини, яка відкрила, побудував і вийшов з семи великих компаній.

І ось найкраще з його промови:

1. Прибуток переважує все – переключіться з дрібних метрик, таких як конверсія та кліки, і сфокусуйтеся на загальному вигляді.

2. «Х або У?» Є неправильним питанням – запитаєте, що змушує Х і У працювати, щоб зрозуміти, яке рішення буде кращим для вас.

3. Правильні процеси – встановивши правильні процеси на їх місця, можна запустити бізнес на гіпер-швидкості.

4. Копіювати нормально – що працює для інших, то може спрацювати і для вас.

5. Працюйте над прибутком – для себе, а не для когось іншого.

Michael Aagaard, творець Content Verve

A3NDPBgW_400x400

Виступ Майкла було зосереджено на двох системах мислення. Одну він назвав «інтуїтивної», а другу – «аналітичної». Його головною тезою було те, що люди ліниві, тому вони віддають перевагу більш простим речам.

Він сказав:

1. Створіть досвід, який був би дуже простим – створіть простий текст, який не вимагає зусиль від людини.

2. Візьміть до уваги «правило найменшого зусилля» – лінь вбудована в нашу природу. Не робіть речі складними,  не підкреслюйте неправильні речі, навіть не згадуйте негативне.

3. Щоб запропонувати рішення, ви повинні розуміти проблему – пройдіть милю в черевиках вашого користувача. Зрозумійте все, щодо чого ви раніше помилялися. Винесіть на першу лінію працівників, продажників, команду підтримки, які мали безпосередню участь в проблемах користувачів.

Angie Schottmuller, порадник з оптимізації маркетингу

photo

Виступ Енджі було про теорію кольору і про те, як ми стаємо жертвами ілюзій через нашу психології. Вона каже, що люди засуджують веб-сайти швидше, ніж вони засуджують інших людей. «Кожен сайт – це вечірка. Ніхто не приходить на тусовку, щоб блювати. »Коли ви створюєте сайт, ви не хочете, щоб користувачів нудило від нього.

І ось кілька порад від неї, які допоможуть побудувати гарний веб-сайт:

1. Проведіть аналіз «першого враження» від вашого сайту -Чи  очевидний ваш заклик до дії? Відволікає чи щось? Чи є тут докладні вказівки? Запитайте своїх друзів, співробітників або навіть п’яних людей в барі про те, що вони думають про ваш веб-сайті.

2. Певні кольори, використані разом, можуть змусити інші кольори зникнути – переконайтеся, що ваш заклик до дії не втрачається.

3. Використовуйте гармонійні кольори – людське око втомлюється від одного і того ж кольору. Намагайтеся створити певну гамму.

4. 5 секунд на сайті вважаються взаємодією – якщо хтось провів 5 секунд, дивлячись на ваш сайт, вони не відкинули його відразу ж.

Anna Sawyer, директор відділу по контентному маркетингу Guidebook

anna

Анна розповідала про те, як створити ідеальний для підвищення конверсії контент.

І ось її поради:

1. Відчуйте передчуття – Знайдіть натхнення.

2. Створіть контент – і просувайте його за допомогою банерної реклами.

3. Створюйте комплекти – коли у вас є кілька маленьких шматочків контенту, пости в блозі, наприклад, ви можете об’єднати їх в більш великі шматки контенту, наприклад, електронні книги або вебінари. Ви можете отримати трафік з цих великих шматків інформації, використовуючи рекламу.

4. Зробіть шматки контенту ще більш великими – об’єднайте контент в емейл-компанії і внесіть туди можливості підвищити вашу конверсію.

5. Просіть відгуки – вони допоможуть вам зрозуміти, чи в правильному напрямку ви йдете.

6. Повторіть процес.

Matt Gershoff, CEO Conductrics

matt

Метт – досить досвідчений хлопець. Його виступ був в основному сфокусовано на тому, як ви можете використовувати різні методи А / В тестування, щоб отримати відповіді.

І ось, що він радив: 1. А / В тестування може стати обмежуючим фреймфорком для оптимізації – оптимізація увазі, що ви ефективно навчаєтеся і застосовуєте кращі правила. Але як вам зрозуміти, яке правило краще? Іноді МАВ краще, ніж А / У тестування.

2. МАВ краще для нетривких речей – як заголовок, наприклад.

3. А / У тестування краще для довговічних речей – як кнопки на сайті.

Michael King, директор Pull Rank

Corporate-Mike Цей виступ був про створення справжніх персонажів, грунтуючись на даних, щоб поліпшити конверсію Лендінзі.

Кращі поради від Майка:

1. Персонажі повинні повністю ґрунтуватися на даних – щоб вони приносили користь, їх потрібно будувати на реальних фактах, а не на припущеннях.

2. Тестування сегмента – ви можете дізнатися багато чого про ваших користувачів, розділивши їх на групи, грунтуючись на декількох диференціації, включаючи поведінку на сайті.

3. Знайте різницю між покупцем і аудиторією – покупець – це людина, яка хоче щось у вас купити, а аудиторія – людина, яка чекає від вас розваги або навчання. Це допоможе вам підступитися до кожного індивідуально.

 

Автор: Splashomp

) ?