Майкл Фаталі: значення світла в мистецтві фотографії

Sunkissed

Майкл Фаталі – віртуоз світлопередачі. Він закоханий у пустелі американського Південно-Заходу і свою любов він висловлює у фотографії. 90% своїх пейзажів Фаталі знайшов на території Юти, Невади, Арізони і Колорадо.


Фаталі вважає, що дуже важливо правильно підібрати обладнання. Він працює з компактною карданною камерою формату 8 × 10 дюймів фірми «Дік Філіпс і сини». Ця камера ̶ одна з найкращих, проста в обігу, хоча трохи грубувата, але з легкою конструкцією. Під час його подорожей вона добре показала себе в екстремальних погодних умовах.

Spirit_Stones
Як у будь-якого професіонала, у нього є великий набір різноманітних об’єктивів. Під час звичайної фотовилазкі він бере з собою три об’єктиви з діапазоном фокусних відстаней від 120 до 800 мм. У перерахунку на 35-міліметровий формат це відповідає діапазону 20-135 мм. Три об’єктива і всього чотири фотопластини. Із плівок у нього є Fujichrome Velvia 50 і Kodak Ektachrome Е100VS.
Але, напевно, не завжди світло було настільки пронизливо насиченим, яким його записав Фаталі.
Майкл Фаталі безперечно входить в десятку кращих пейзажних фотографів планети. Мінімальний відбиток фотографії від Фаталі форматом 28х35 см обійдеться в 750 доларів.

Earth_Spirit_Rising
Не кожен пейзаж несе в собі енергію найчистішої краси природи. Фаталі день за днем протягом тижнів, місяців і навіть років повертається до знайомих місць. Наприклад, щоб відобразити знімок «Страж Зайон», що прикрашає приміщення IMAX, Фаталі періодично повертався на це місце взимку, влітку, восени і навесні, увагу, впродовж 12 років! Поки в 1998 році він нарешті став свідком ідеальної осінньої гармонії світла і кольору.
Очікування світла – невід’ємна складова пейзажної філософії Фаталі. Із «польових заміток» можемо дізнатися, скільки часу фотограф очікував на конкретному місці відповідного освітлення. Час очікування коливається від декількох годин до декількох тижнів, без урахування часу на вивчення місця зйомки. Майкл не боїться здатися не оригінальним і спочатку йде лінійним шляхом. Концентрується на відносно знайомих природних місцях.

light_hunter_no_text-e1414487920852
Фаталі – майстер «тихого» і виключно інтимного пейзажу.
«Мета моєї фотографії ̶ втілити в образі дух, емоцію, підкреслюючи свою віру в гармонію божественної краси природи» ̶ М. Фаталі

Фаталі вірить, що світло наділений цілющої силою. Сьогодні він зі своєю дружиною Морган дарують фотографії притулкам, лікарням і сирітським будинкам. Люди, які придбали роботи Фаталі, відзначають їх особливу, заспокійливу енергетику, що створює відчуття спокою і гармонії.
Коли Фаталі їде на полювання за пейзажами, спочатку він за допомогою GPS з точністю до секунд визначає географічні координати знайденої точки зйомки, щоб без проблем повернутися з усім спорядженням. Але спочатку ретельно вивчає особливості ранкового та вечірнього освітлення малюнка, підбираючи оптимальний композиційний баланс.

Один з основних прийомів фотографа ̶ це негативна або позитивна компенсація експозиції, заміряний по сюжетно важливої частини зображення. Такої опції немає в карданної камері, тому він домагається цього шляхом установки більшої / меншої витримки, діафрагма у нього від f22 і менше, щоб домогтися максимальної глибини різкості. Більш довга експозиція по відношенню до середньозваженої зробить колір менш насиченим і навпаки. При цьому зміниться і загальна тональність кольору.

У Фаталі завжди було особливе відчуття часу. Час не владний над людьми, які вміють чекати. Те, що створює Фаталі ̶ це любов, трактована за допомогою фотографічного образу.
За матеріалами журналу Photographer

) ?