Ми навчимо вас створювати ефект глибини в Adobe Photoshop. Ця техніка стане в нагоді вам у роботі над фотоманіпуляціі, коли потрібно органічно вписати елемент в зображення з непрозорим середовищем (таким як вода, туман, дим і т. Д.) У нашому прикладі буде підводний човен в морі. Ефект будемо створювати за допомогою маскувальних засобів.
Крок 1: Відкриваємо базову композицію для фото
Відкрийте файл фону і помістіть на нього вирізаний предмет, до якого хочете застосувати ефект. Щоб ефект був помітніше, використовуйте фони з туманом, димом, пилом або водою.
Подивіться на наш приклад. Підводний човен виділяється на тлі води. Якби вона справді перебувала під водою, віддалені частини човна були приховані великою кількістю води, а значить сильніше потопали б у синьому. Більше того, синій колір води повинен спотворив би червоний колір субмарини і почервоніння наростала б у міру наближення. Маска глибини допоможе нам виправити ці недоліки і реалістично занурити човен в морську безодню.
Крок 2: Створення маски глибини
Перед тим як ми почнемо, потрібно зрозуміти принцип роботи такої маски. Маска вкаже значення кожному пікселю у відтінках сірого, в залежності від того наскільки наближений цей піксель до камери. Чим далі від камери піксель, тим світліший піксель, чим ближче – тим темніший. За допомогою однієї маски ми створимо кілька коригувальних ефектів. Давайте подивимося як це працює.
Утримуючи Command / Control, клацніть по іконці шару з човном, щоб створити виділення по її контуру.
У меню виберіть Select> Save Selection / Виділення> Зберегти виділення. Назвіть його «Sub» та натисніть OK, щоб додати виділення в палітру Channels / Канали. Якщо палітру Channels / Канали не відчинена, знайдіть її в меню Window / Вікно. Натисніть Command-D (PC: Control-D), щоб зняти виділення. У палітрі Channels / Канали клікніть по слову «Sub», щоб зробити активним цей канал.
Натисніть Command-I (PC: Control-I), щоб інвертувати канал. Щоб створити маску глибини, ми використовуємо лінійний градієнт. Візьміть інструмент Gradient / Градієнт. Натисніть D, щоб встановити колір за замовчуванням. У панелі налаштувань відкрийте вікно градієнта і виберіть варіант від кольору до прозорого.
Переконайтеся, що обрали саме лінійний градієнт і розтягніть його від дального краю субмарини до ближнього.
Крок 3: знебарвлюємо червоний колір
Тепер ми приберемо червоний колір в міру віддалення підводного човна. У палітрі Channels / Канали клікніть по каналу «Sub», утримуючи Command / Control, щоб завантажити відповідне виділення.
Там же в палітрі Channels / Канали клацніть на режим “RGB”, щоб вийти в нормальний режим. У палітрі Adjustments / Оформлення (Window> Adjustments / Вікно> Оформлення) додайте новий коригувальний шар (adjustment layer) Hue / Saturation / Тон / Насиченість. У палітрі налаштувань корекції виберіть Reds / Червоні з випадаючого меню і приберіть Saturation / Насиченість до нуля. Через виділення з нашою маски глибини, червоний колір розмиється тільки на віддаленій частині човна.
Крок 4: Розміщуємо човен під товщу води
Тепер давайте поринемо субмарину в воду. Зробіть активним шар Hue / Saturation / Тон / Насиченість (Не маску цього шару). Візьміть інструмент Eyedropper / Піпетка і клікніть по темно-синьому кольору в зображенні.
Утримуючи Command / Control, клацніть по іконці маски коригуючого шару Hue / Saturation / Тон / Насиченість, щоб завантажити виділення з маски. Тепер в меню виберіть Layer> New Fill Layer> Solid Color / Шар> Новий шар-заливка> Колір. Натисніть OK. Так як ми вже вибрали темний синій колір, натисніть OK.
Щоб позбутися дії цієї корекції на всю роботу і залишити її тільки на підводному човні, натисніть Command-G (PC: Control-G) – так ви додасте шар-заливку до групи. Утримуючи Command / Control, клацніть на оригінальний шар з човном, щоб завантажити виділення по її контуру. Клацніть по іконці Add layer mask / Додати шар-маску в нижній частині палітри Layers / Шари, щоб вказати маску групі і приховати ефект у небажаних частинах. Зверніть увагу як підводний човен випливає тепер з безодні.
Якщо синяви поверх човни занадто багато, знизьте непрозорість (opacity) шару заливки.
До
Після
Автор урока Mark S. Johnson