Доступ до медіа: вибори 2012: аналітичний звіт / за ред. Н. В. Костенко та В. Ф. Іванова. – К.: АУП, ЦВП, 2012. – 72 с.
Під час передвиборчої кампанії було проведено контент-аналіз новин дев’яти провідних українських телеканалів, тобто тих, які мають найвищі рейтинги й найбільший вплив на аудиторію (“Інтер”, “1+1”, “Новий канал”, “СТБ”, “ICTV”, “Україна”), а також “Першого національного” як державного телеканалу та “TВi”, який позиціонується як провідний опозиційний канал. У жовтні 2012 року до цієї вибірки було долучено “5 канал”.

Звіт підготували:

– Сергій Макєєв, завідувач відділу соціальних структур Інституту соціології Національної академії наук;
– Наталія Костенко, завідувачка відділу соціології культури й масової комунікації Інституту соціології НАН України;
– Валерій Іванов, президент Академії Української Преси;
– Діана Дуцик, редактор сайту “Mediasapiens”;
– Оксана Волошенюк, виконавчий директор Академії Української Преси.

Книгу можна замовити в студії медіадизайну.