Олена Поціпух. Курс виживання молодого рок-гурту

Олена Поціпух. Курс виживання молодого рок-гурту

Інфографіка присвячена можливостям українських рок-гуртів, що починають свою кар’єру. Яким чином вони можуть стати популярними без продюсерів і спонсорів. Тут описуються короткі алгоритми руху для гуртів у обраних напрямках (конкурс, фестиваль, радіо, спільнокошт), приклади того, як це вже працює, з докладним аналізом (наприклад, часу, який виділяється на ключових фестивалях під виконавців малої сцени, чи можливостей реалізації через краудфандінг на прикладі досвіду успішних проектів). рок-молодняк

Проект має на меті пояснити молодим гуртам, що незалежно від того, звідки вони й що грають, вони можуть багато чого досягнути й без звернення до продюсерів і комерціалізації.

Інфографіка створена під портал «Музмапа», чим продиктоване її кольорове рішення (домінують білий, червоний і чорний кольори) та відповідна форма (витягнута інфографіка, на екранне  сприйняття).

) ?