Олена Поціпух. Курс виживання молодого рок-гурту
Інфографіка присвячена можливостям українських рок-гуртів, що починають свою кар’єру. Яким чином вони можуть стати популярними без продюсерів і спонсорів. Тут описуються короткі алгоритми руху для гуртів у обраних напрямках (конкурс, фестиваль, радіо, спільнокошт), приклади того, як це вже працює, з докладним аналізом (наприклад, часу, який виділяється на ключових фестивалях під виконавців малої сцени, чи можливостей реалізації через краудфандінг на прикладі досвіду успішних проектів).
Проект має на меті пояснити молодим гуртам, що незалежно від того, звідки вони й що грають, вони можуть багато чого досягнути й без звернення до продюсерів і комерціалізації.
Інфографіка створена під портал «Музмапа», чим продиктоване її кольорове рішення (домінують білий, червоний і чорний кольори) та відповідна форма (витягнута інфографіка, на екранне сприйняття).